2060291206 |
Fotografia digital bāsica i utilitzaciķ com a recurs docent. |
2017-2018 |
Curs. Primāria-Secundāria |
|
|
|
30/1/2018 - 20/3/2018 (30 hores) de 17:30h a 20:00h |
|
INS Manuel Vázquez Montalbán |
|
av. Eduard Maristany, 59-61 (Sant Adriā de Besōs)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Sant Adriā del Besōs
|
| |
|
|
| |
Inscripciķ |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripciķ i Metodologia: |
Curs prāctic d'iniciaciķ a la fotografia digital i la seva utilitzaciķ com a recurs docent.
Les sessions presencials es realitzaran en les instalˇlacions del INS MVM, a l'aula d'informātica,
pati i exteriors del centre.
Per les sessions no presencials, caldrā que els participants disposin d'un ordinador amb
programari lliure d'ediciķ fotogrāfica instalˇlat i connexiķ a Internet.
|
| |
Objectius |
-Assolir conceptes bāsics sobre fotografia.
-Saber fer fotografies amb diferents tčcniques.
-Aprendre els fonaments de l'ediciķ fotogrāfica.
-Poder utilitzar la fotografia com a recurs didāctic.
|
| |
Continguts |
Elements bāsics de la cāmera i material complementari de fotografia.
Objectius fotogrāfics
Triangles fotogrāfics.
El negatiu digital.
Gčneres fotogrāfics.
Ediciķ fotogrāfica.
Xarxes socials.
Recursos didāctics i activitats
|
| |
Formador/a |
Juan Montedeoca
|
| |
Avaluaciķ |
Es farā un seguiment de la tasca realitzada a les sessions presencials i el formador avaluarā la correcta realitzaciķ de les tasques proposades.
|
| |
Requisits de certificaciķ |
Per superar el curs caldrā:
-Lliurar els exercicis obligatoris.
-Assistir al 80% de les hores presencials.
|
| |
E-mail |
crp-santadria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessiķ 1 |
dimarts |
30/01/2018 |
1730 |
2000 |
Sessiķ 2 |
dimarts |
06/02/2018 |
1730 |
2000 |
Sessiķ 3 |
dimarts |
13/02/2018 |
1730 |
2000 |
Sessiķ 4 |
dimarts |
20/02/2018 |
1730 |
2000 |
Sessiķ 5 |
dimarts |
27/02/2018 |
1730 |
2000 |
Sessiķ 6 |
dimarts |
06/03/2018 |
1730 |
2000 |
Sessiķ 7 |
dimarts |
13/03/2018 |
1730 |
2000 |
Sessiķ 8 |
dimarts |
20/03/2018 |
1730 |
2000 |
|
| |